با پایان یافتن قرارداد کار، MLB برای اولین بار از سال 1995 بسته می شود



ایروینگ، تگزاس – قرارداد چانه زنی دسته جمعی لیگ برتر بیسبال چهارشنبه شب منقضی شد و این ورزش را به سمت قرنطینه مدیرانی سوق داد که پس از 9740 روز در مدت 26 و نیم سال به صلح کار پایان می دهند.

بازیکنان و مالکان موفق شدند بدون توقف به چهار معامله متوالی برسند، اما بیش از دو سال است که با هم درگیر هستند.

مذاکرات زمانی پایان یافت که مذاکره کنندگان مدیریت هتل اتحادیه را حدود 9 ساعت قبل از پایان معامله در ساعت 11:59 شب به وقت شرقی ترک کردند. بازیکنان گفتند MLB هیچ پیشنهاد اقتصادی مرکزی جدیدی در این هفته ارائه نکرده است.

این اتحادیه به دنبال خشم نسبت به کاهش متوسط ​​دستمزدها، بازیکنان طبقه متوسط ​​مجبور به اجبار توسط تیم‌هایی که حقوق و دستمزد را روی افراد ثروتمند متمرکز می‌کنند و کهنه‌سربازانی که به نفع جوانان کم‌درآمد حذف شده‌اند، به ویژه در میان باشگاه‌هایی که فهرست کار خود را پاره می‌کنند، خواستار شد.

مکس شرزر، بازیکن تیم نیویورک متس در مورد قرارداد 2016 گفت: “به عنوان بازیکنان، مشکلات بزرگی را با آن می بینیم. مهمتر از همه، ما مشکل رقابت و نحوه رفتار تیم ها را به دلیل برخی قوانین درون آن می بینیم و باید تنظیماتی انجام شود. در نتیجه رقابت را به رخ می کشد.»

یازده هفته منتظر بمانید تا پرتاب کننده ها و شکارچی ها برای تمرین بهاری در 16 فوریه گزارش دهند و حدود 70 روز باقی مانده تا به توافقی برسند که امکان شروع به موقع را فراهم کند. روز افتتاحیه برای 31 مارس تعیین شده است و حداقل به سه هفته جلسات سازماندهی گذشته نیاز دارد.

این مدیریت که قصد داشت محدودیت‌های پرداختی را که در دهه‌های اخیر اعمال شده بود حفظ کند، درخواست‌های اتحادیه را برای آنچه که تیم‌ها تغییرات مهمی در ساختار اقتصادی ورزش می‌دانستند، از جمله کاهش زمان خدمات مورد نیاز، نیاز به نمایندگی رایگان و داوری دستمزد، رد کرد. .

بسیاری از باشگاه‌ها قبل از قفل کردن و مسدود کردن ثبت‌نام‌های مورد انتظار، تلاش کردند تا بازیکنان خود را اضافه کنند و بیش از 1.9 میلیارد دلار در قراردادهای جدید متعهد شدند – از جمله رکورد یک روزه بیش از 1.4 میلیارد دلار در روز چهارشنبه.

بن چرینگتون، مدیر کل پیتسبورگ، گفت: «احساس می‌کردم حداقل گروه‌های خاصی از بازیکنان آزاد در چند روز گذشته سریع‌تر حرکت می‌کنند.

دو نفر از هشت عضو کمیته فرعی اتحادیه، قراردادهای بزرگی امضا کردند: مارکوس سمین، مهاجر تگزاسی (175 میلیون دلار) و شرزر (130 میلیون دلار).

شرزر گفت: «این واقعاً یک نوع سرگرم کننده است. من از طرفداران این بازی هستم و تماشای ثبت نام همه در حال حاضر، دیدن تیم‌ها در این نوع رقابت به موقع، طراوت بخش است زیرا بارها شاهد یخ زدن در گذشته بوده‌ایم.»

از زمان اعتصاب 232 روزه که فصل 1994 را کوتاه کرد، به اولین لغو مسابقات جهانی در 90 سال منجر شد و باعث شد که فصل 1995 دیر شروع شود، چیزهای زیادی تغییر کرده است. این توقف تنها زمانی رخ داد که یک قاضی فدرال – سونیا سوتومایور، قاضی دادگاه عالی آینده – حکمی صادر کرد و مالکان را مجبور کرد قوانین کاری قرارداد کار منقضی شده را بازگردانند.

میانگین دستمزد از 1.17 میلیون دلار قبل از اعتصاب به 1.11 میلیون دلار کاهش یافت، اما سپس افزایش ظاهراً بی تجربه خود را از سر گرفت. در سال 2017، اولین فصل از جدیدترین CBA، قیمت آن به کمتر از 4.1 میلیون دلار رسید، اما احتمالاً با محاسبه ارقام نهایی امسال به حدود 3.7 میلیون دلار کاهش می یابد.

این پول به شدت در بالای ساختار پرداخت متمرکز است. از بین 1955 بازیکنی که در هر مقطعی از آخرین ماه فصل عادی قراردادهای لیگ اصلی را امضا کردند، 112 نفر در 31 آگوست امسال 10 میلیون دلار یا بیشتر به دست آوردند که 40 نفر از آنها حداقل 20 میلیون دلار، با احتساب سهام تقسیم شده، درآمد داشتند. از جوایز امضا

1,397 کمتر از 1 میلیون دلار درآمد داشتند که 1,271 از آنها 600,000 دلار یا کمتر و 332 زیر 100,000 دلار بودند، گروهی از بازیکنان جوان که برای خردسالان به این طرف و آن طرف پرسه می زنند.

تونی کلارک، رئیس اتحادیه، یک پایه اول سابق آل استار که پس از مرگ مایکل وینر در سال 2013 مدیر اجرایی شد، گفت که بازیکنان متحد هستند و نیاز به کنار هم ماندن برای دستیابی به اهداف مشترک را درک می کنند. طرفین هنوز در حال دعوا در مورد فصل 2020 هستند که با یک بیماری همه گیر مواجه شده است و در مورد اینکه این فصل چقدر می توانست طولانی باشد و مواضع خود را در برابر یک داور بی طرف می گیرند.

اتحادیه پول صدور مجوز را متوقف کرده است. بر اساس فرم افشای مالی ثبت شده در وزارت کار ایالات متحده، وجه نقد، اوراق بهادار و سرمایه گذاری خزانه داری ایالات متحده در 31 دسامبر گذشته بالغ بر 178.5 میلیون دلار بود.

شرزر گفت: “ما یک سینه جنگی بسیار بزرگ در پشت خود داریم که می توانیم آن را به بازیکنان اختصاص دهیم.”

برخی از عوامل بازی حدس می‌زنند که فشار روی خطوط اعتباری مدیران ممکن است به دلیل محرومیت از درآمد ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا باشد، اما بودجه باشگاه در انظار عمومی نسبت به پول اتحادیه مبهم‌تر است و یافتن قدرت مالی نسبی برای مقاومت در برابر کار طولانی را دشوار می‌کند. برای متوقف کردن.

راب مانفرد، که در سال 2015 پس از ربع قرن مذاکره کننده کارگری MLB، جانشین باد سلیگ به عنوان کمیسر شد، ماه گذشته به صراحت اعلام کرد که مدیران به جای اعتصاب میان فصل، تعطیلی خارج از فصل را ترجیح می دهند.

«ما این مسیر را طی کرده‌ایم. ما در سال 89 تا 90 قفل کردیم. فکر نمی‌کنم سال 94 برای کسی خیلی عالی باشد. فکر می‌کنم وقتی به ورزش‌های دیگر نگاه می‌کنید، این الگو برای کنترل زمان اختلاف کار و تلاش برای به حداقل رساندن احتمال اختلال واقعی آمده است. این برای همین است. از آسیب رساندن به فصل جلوگیری می کند. ”

اسکات بوراس، که در مورد قرارداد شرزر و قرارداد 325 میلیون دلاری کوری سیگر با تگزاس مذاکره کرد، اتحادیه را تحت فشار قرار داد تا تقاضای تغییر کند تا انگیزه کاهش حقوق و دستمزد در طول بازسازی کاهش یابد.

بوراس گفت: “گاهی اوقات قوانین بازی آنها را ملزم به انجام کارهایی می کند که به نفع بازی نیست.” برای اینکه آنها رقیب بهتری برای سال آینده باشند، باید کارهایی را انجام دهند که قوانین به آن اشاره می کند. انجام دادن. ”

حق چاپ © 2021 واشنگتن تایمز، LLC.