بهترین قیمت✔️خرید اینترنتی

صداگیر چیست ؟ - گروه صنعتی شاهرخی این دریچه برای فن کویل، دریچه بازدید دیواری و یا شوتینگ هم به کار میرود. این دریچه نیازی به قاب ندارد و به راحتی روی هر نوع دیواری متصل میشود. یکی از آنها قاب حاشیه است دیگری قاب اصلی است که روی آن سوار میشود. دریچه کناف را به وسیله اتصال دو قاب به یکدیگر میسازند. یکی از معضلاتِ موجود در سیستم های گرمایشی و سرمایشی، انتقال صدای دستگاه دمنده یا مکنده در داخلِ داکت یا کانال هوا می باشد که این موضوع در مکان های عمومی از قبیل کافی شاپها ، فست فودها، رستوران ها، آمفی تئاترها، سینماها ، محیطهای تجاری و همچنین در ساختمان های مسکونی اهمیت بیشتری پیدا می کند.یکی از متداول ترین روش ها برای اُفت یا کاهش اثراتِ این مُعضل،استفاده از وسیله ای به نام سایلنسر(صداگیر فن) در مسیر کانالِ هوا می باشد.مکانیسمِ سایلنسر(صداگیرفن) نیز به این ترتیب است که جریان هوا در مسیر خود از بین صفحاتِ صداگیر که با موادِ جاذبِ اکوستیک پُر شده اند عبور می نماید،که هم باعث افتِ صدای فن شده و هم باعث افزایشِ راندمان فن می شوند و بدین ترتیب عمرِمفیدِ فن نیز بالا می رود.سایلنسر(صداگیرفن)، جهتِ کانال های هوا ، به دو صورتِ چهارگوش و گِرد ساخته می شود.گروه صنعتی تهویه مارکت علاوه بر ارائه ی خدمات جهت ساخت و نصبِ سایلنسر(صداگیرفن) به صورتِ جداگانه جهت دهانه ی فن های دمنده و مکنده و همچنین انواعِ دستگاه های هواساز، اقدام به ارائه ی فن های بینِ کانالیِ کاملاً بی صدا(فن سایلنسردار) نیز نموده است ،که این فن ها به خودیِ خود، در ساختارِ بدنه ی اصلیِ خود، دارای سایلنسر(صداگیرفن) می باشند.مزیت این فن ها در این است که بدون استفده از وسیله یا حجمِ مکملِ دیگر بعنوانِ سایلنسر(صداگیرفن) در مسیرِ کانالِ هوا، می توان بطور مستقیم از این فنِ های بی صدا(فن سایلنسردار) استفاده نمود که این موضوع در مکانهایی که کانال یا داکتِ هوا بصورت اکسپوز تعبیه شده است اهمیتِ استفاده از این فن های بی صدا (فن سایلنسردار) را بطور ویژه و ملموس عیان می کند.

صداگیر مخصوص سیستم های اگزاست

​ ​​!

دریچه های بازدید کناف به این ترتیب تلویزیون خود را با استفاده از به تلویزیون هوشمند تبدیل کردهاید. پوشش رنگ بر روی سطوح داخلی و بیرونی دریچه فن کویل هم باعث محافظت سطوح آن در برابر صدماتی از قبیل خش دارشدن و هم باعث تناسب نمای آن با نمای محیط میگردد.دریچه فن کویل را میتوان بصورت پیچ از رو و هم بصورت پیچ مخفی میتوان در محل خود تعبیه کرد. برای مثال، در صورت خرابی یک قطعه دیگر لازم نیست تمام سیستم را از کار بیندازیم و تکنسین میتواند به راحتی از طریق دریچه تاسیسات به آن بخش دسترسی داشته باشد. این نوع دریچه بازدید را مثل هر مدل دیگری میشود در محتل اتصال لولههای فاضلاب، تاسیسات برقی و یا سیستمهای مهم ساختمان، نصب کرد. از دریچه بازدید در جاهایی مثل مرکز اتصال شیرها و لولههای اصلی فاضلاب، تاسیسات برق ساختمان و یا سیستم تهویه هوا نصب میشود. 1. جنس : دریچه بازدید تاسیسات می تواند از مواد مختلفی مانند آلومینیوم، ام دی اف، پلاستیک و کناف ساخته شود. دریچه کناف یا دریچه بازدید کناف با توجه به کاربردهای مختلفی که دارد، روی سقف و یا دیوار نصب میشود. دریچه کناف با توجه به کاربردهای مختلفی که دارد، در انواع متنوعی به تولید میرسد.

در ادامه مطلب به بررسی این موارد پرداخته و با کاربردهای دمپر به خوبی آشنا خواهیم شد. دمپر موتوری هوا وسیلهای است که از دریچهها یا صفحات برای متوقف کردن یا تنظیم جریان هوا در یک کانال، دودکش، جعبه با حجم هوای متغیر یا سایر تجهیزات مشابه استفاده میکند. هرکدام از این دریچهها را میشود با قفل خاص و یا نوع باز و بسته شدن انتخابی مشتری تولید کرد. همچنین رنگ پلی یورتان با پوشش پی وی سی از سطح چوبی بدنه این دریچه محافظت خواهد کرد. 20 ضد رطوبت استفاده کرد. 20 با پانل کناف در محیط های مرطوب نیز بسیار کاربردی می باشد و پانل گچی در آن کاملا ترمینال حجم ثابت گرد – شرکت تهویه سازه شار ضد رطوبت است. این دریچه به صورت کامل از آلومینیوم ساخته شده و فریم و در شیاردارِ آن جداشونده دارند. دمپرهای آتش معمولاً از فلزاتی مانند فولاد، آلومینیوم و گالوانیزه ساخته می شوند. هوای اتاق تمیز باید به حداقل آلودگی و آلایندگی برسد که این کار با فیلترهای هوا صورت می گیرد. 20 که از پانل ضد رطوبت کناف ساخته می شود به رنگ سبز است و این دریچه دسترسی قابلیت رنگ آمیزی دارد. 20 با پانل 12.5 MR کناف (کی پلاس پارس) برای دسترسی به تاسیسات داخل دیوار و سقف کاذب کناف بر روی دیوار و سقف کاذب نصب می شود.ترمینال حجم ثابت چهار گوش᠎​​​.

هیتر کانالی الکتریکی چهارگوش

20 کناف (کی پلاس پارس) که با استفاده از پانل گچی مقاوم در برابر رطوبت (ضد رطوبت) ساخته می شود روی انواع دیوارهای پوششی و جداکننده کناف و همچنین انواع سقف های کاذب کناف نصب می شود. برای مثال، بر روی درب دریچه فن کویل می توان از شیارهای پرّه ، در کناره های طولیِ درب دریچه بازدید و ورق پانچ در قسمت داخلیِ درب استفاده نمود. . کاربرد دریچه بازدید در صنایع و اماکن چیست؟ کاربرد و هدف استفاده از هر یک از این انواع دمپر تفاوت جزئی با یکدیگر دارند. قیمت خرید دمپر ضد حریق چقدر است؟ لازم به ذکر است کاربرد دمپر و دریچه های ضد انفجار فراوان است. 20 ضد رطوبت ) فعالیت دارد. 20 در مکانی نصب می شود که دارای تاسیسات، سیم کشی ها و لوله کشی است که در زیر پوشش دیوار وسقف وجود دارد. نکته پایانی اینکه، با توجه به تنوع زیاد این محصول، قیمت دریچه بازدید داکت اسپیلت به نوع، جنس و سایز آن بستگی دارد. به همین دلیل از آن در محیطهای داخلی مثل خانهها استفاده میکنند. از دریچه کناف بیشتر برای نمای داخلی ساختمانها استفاده میشود و در محیط بیرون کاربرد ندارد. ​​​​​​!