وکیل رسمی برای دریافت اقامت کشور کانادا

دریافت ویزای مولتی: برای مهاجرت از طریق “ورک پرمیت”، شما باید تمکن مالی مناسب، سابقه کار، وابستگی مالی و عاطفی در ایران و سن قانونی داشته باشید. زمانی که به عنوان یک شهروند ایرانی از داخل ایران برای رزرو وقت سفارت و درخواست یکی از انواع ویزای کانادا اقدام می کنید، یک شخص حقیقی هستید که می توانید تمامی امور خود را به طور شخصی و اینترنتی و یا با کمک مشاوره یک موسسه مهاجرتی انجام دهید. حداقل 2 سال سابقه کاری در ردههای بالا به عنوان مدیر یا پروانه مطب پزشکی فعال داشته باشد. هنگام ارسال درخواست برای سفارت کانادا، اسناد مختلفی برای تایید تجربه کاری، تحصیلات، هویت و سوابق جنایی و پزشکی شما نیاز است. شما برای مهاجرت نیاز دارید که از قوانین و مقررات مربوط به دو کشور مبدا و مقصد آگاهی کامل داشته باشید تا راحتتر تصمیم بگیرید، با این حال ممکن است که شما نتوانید دررابطه با گرینکارت، درخواست ویزا، گرفتن تابعیت، شرایط خروج یا اشتغال به کار در کشور مورد نظر اطلاعات جامعی به دست بیاورید پس باید از یک نفر کمک بگیرید.  ​​.

متقاضی باید دارای سلامت جسمی و روحی باشد. در واقع هیچ نوع کمک مالی از این جهت از کانادا دریافت نخواهید کرد و میبایست تمکن مالی خود را برای ساپورت هر کسی که به همراه شما به کانادا سفر میکند داشته باشید. دارای مهارت، تحصیلات و تجربه کاری برای کمک به اقتصاد استان یا منطقه خاصی باشند. متقاضی باید دارای سلامت جسمی و روحی باشد. فریب قیمت، تبلیغات گسترده و عنوان های جعلی کلاهبرداران استارت آپ را نخورید؛ وکیل مهاجرت کانادا، باید دارای شماره پروانه و مجوز (شورای قانونگذاری مهاجرت کانادا) باشد. برای مثال ، افرادی که می خواهند به عنوان توریست به کانادا سفر کنند، به ویزای بازدید کننده موقت نیاز دارند. بسیاری از برنامههای کارآفرینی منطقهای دارند که به سرمایهگذاری کمتری برای نامزدهای علاقهمند به راهاندازی کسبوکار در یک منطقه کم جمعیت نیاز دارند. دولت فدرال برای افرادی که قصد دارند در کانادا خوداشتغال شوند یا کسب و کاری در کانادا راهاندازی کنند، برنامههای مهاجرتی ارائه میدهد. پس از دریافت نامزدی، متقاضیان باید برای اقامت دائم کانادا به دولت فدرال درخواست دهند. ​​ ​!

مهاجرت به کانادا سپس دولت کانادا، برای کاندیداهای بالاترین رتبه در اکسپرس انتری، دعوتنامههایی را جهت درخواست اقامت دائم صادر میکند. بیایید نگاهی به وظایفِ وکلای مهاجرتی بیندازیم و ببینیم واقعاً این افراد و موسسات چهکاری برای شما میکنند، آیا این کارها را خودتان هم میتوانید انجام دهید؟ همانطور که در مطالب بالاتر نیز ذکر شد، شما میتوانید مستقیم برای ویزای کار درخواست دهید و با این ویزا وارد کانادا شده و سپس اقامت دائم دریافت کنید. 2. احتمال شکست در پروژه های استارتاپی کانادا نسبت به برنامه های کارآفرینی بیشتر است چون بیزینس باید در سطح جهانی رقابت کنید (البته تاکید می شود که حتی اگر شکست بخورید خدشه ای بر اقامت دائم شما وارد نمی شود). افراد برای این کار سرمایه خود را از روش های مختلفی مانند خرید بیزینس، کارآفرینی، خود اشتغالی و غیره وارد کانادا می کنند. در این روند، اول شما باید با مراجعه به وب سایت .، بسته درخواست یا را برای ویزای استارتاپ کشور کانادا دریافت کنید که شامل دستورالعمل ها و چک لیست مدارک مورد نیاز ویزای کانادا می شود. زمان مورد نیاز برای پردازش درخواست اقامت دائم به این بستگی دارد که آیا با استفاده از سیستم اکسپرس اینتری کار میکند یا خیر.

قصد دارند در آن استان یا منطقه زندگی کنند.مهاجرت کاری به کانادا -روش های اخذ اقامت دائم در کانادا-مدارک لازم برای مهاجرت به کانادا اگر یکی از اعضای خانواده شما در کانادا مقیم دائم یا شهروند باشد، اسپانسرشیپ خانواده احتمالا سادهترین راه برای شما جهت مهاجرت به کانادا خواهد بود. کانادا به ساکنان دائمی و شهروندان این فرصت را میدهد تا اعضای خانواده خود را به این کشور بیاورند. در صورتی که اسپانسر در کبک اقامت داشته باشد یا قصد اقامت در آن را داشته باشد، هزینههای اضافی اعمال خواهد شد. قصد دارند در آن استان یا منطقه زندگی کنند. ویزای آمریکا به دو بخش ویزای غیرمهاجرتی آمریکا و ویزای مهاجرتی آمریکا تقسیم میشود و هر کدام شرایط و قوانین مربوط به خود را دارند. اگر یک انکیوباتور پروژه شما را بپذیرد، نشان می دهد که به مفهوم کسب و کار شما اعتقاد دارند و میخواهند شما را در رسیدن به موفقیت تجاری حمایت کنند. همچنین میزان موفقیت پرونده ویزای استارتاپ به میزان حمایت سازمانهای تعیین شده هم بستگی دارد. مهاجرت همیشه مسیری تازه به روی افراد باز میکند اما کلی سوال هم با خود به دنبال دارد. ابتدا لازم است که شما بعد از مشخص کردن هدف خود برای مهاجرت به این کشور و نوع ویزای درخواستی خود با یک وکیل مهاجرت آمریکا در تهران آشنا شوید تا پرونده شما را به عهده ویزای استارت آپ کانادا | وای ال جی بگیرد.