محصولات ایرانخودرو به موتور جدید با پلتفرم بومی برق و الکترونیک مجهز میشود ایسنا

پلتفرم های داخلی در آیین نامه مذکور حمایت و امتیازهای گوناگونی برای کسب و کارها و سکوهای ایرانی در نظر گرفته شده است به طور مثال در بخش خدمات متنوع پرداخت، کاربرانی که در پلتفرمهای داخلی فعالیت کنند، از مزایایی چون امکان راهاندازی حساب امانی، خرید اعتباری از سکوهای مشمول، پرداخت مستقیم، راه اندازی کیف پول، فراهم کردن درگاه پرداخت برای سکوهای مشمول توسط بانک مرکزی و امکان استفاده از رمز ریال درصورت راه اندازی استفاده کنند. بسیاری از کارشناسان مالی و اقتصادی بر این عقیدهاند که کارهای پرسودتری نسبت به استارتاپ وجود دارد اما از طرفی بسیاری از مدیران اعتقاد دارند که این سخن فقط برای سالهای اولیه یک استارتاپ صادق است و بعد از رد کردن نقطه سر به سر، نقطه انفجار درآمدی حاصل میشود که کمتر کسبوکاری میتواند آن را تجربه کند. پادکست «رادیو جولون» یک رسانه صوتی سفر و گردشگری است که تاکنون با انتشار بیش از چهل اپیزود تلاش کرده درباره سفر، مقاصد و راه و رسم سفر کردن تولید محتوا کند. کاربران میتوانند در این اپلیکیشن، مکانهای گوناگونی را ثبت کنند، به مکانهای مختلف شهری امتیاز دسترسپذیری دهند و نظرات خود را درباره امکانات این اماکن بهاشتراک بگذارند و حتی عکس آپلود کنند. از بیمارستانها، کلینیکها و پزشکها گرفته تا آژانسها، راهنمایان تور و حتی مترجمها میتوانند از خدمات سیتوسا استفاده کنند و از طریق آن وارد حوزه گردشگری سلامت شوند، کسبوکار خود را توسعه دهند و بهشکل استاندارد کار کنند.

پلتفرم های داخلی

این استارت آپ گردشگری خدمات پزشکی مراکز درمانی ایران شامل بیمارستانها و کلینیکها را به متقاضیان خارجی ارائه میدهد. این استارت آپ هم در زمینه تورهای داخلی و هم تورهای خارجی فعال است. استارت آپ گردشگری و صنایع دستی عشایری و روستایی «ارکاییکلند» (arkaikland) در زمینه گردشگری عشایری، احیای صنایع دستی عشایری و روستایی و تلفیق آن با مدرنیته، فعالیت میکند. «دال زال» یک استارت آپ هنرهای کاربردی در شهر یزد و فعالیت اصلی آن، ایجاد زنجیره ارزش منسوجات سنتی ایران است. یک استارتاپ جهانی که توسط یک ایرانی به نام دارا خسروشاهی آغاز به فعالیت کرد. شرکت گردشگری «نوینگردان پارس ویستا» با نام اختصاری «پارس ویستا» با ایده طراحی و معرفی مسیرهای نوین سفر مشغول به کار است. همچنین افراد میتوانند با شرکت در تورهای مجازی یک سفر داشته باشند و از جاذبههای مختلف ایران بازدید کنند. این پلتفرم شامل دو بخش گالری مجازی و تورهای مجازی است؛ کاربران در گالری مجازی میتوانند آثار تاریخی و هنری سراسر ایران را روزنامه تماشا کنند. استارت آپ گردشگری «سنا» (مخفف سامانه نیازمندیهای اردویی آموزشی) یک سامانه رزرو آنلاین خدمات اردویی و آموزشی است که شامل اقامتگاه، حملونقل، بیمه، تغذیه، اسباببازی و وسایل سرگرمی، اقلام ضروری سفر و سناریوی اردویی میشود. این استارت آپ در بخش غذا و آشپزی به معرفی دستور غذاهای بومی و محلی و در بخش سفر و ماجراجویی به تولید محتوا در حوزه گردشگری (اغلب کامل گردشگری خوراک) میپردازد.

استارت آپ ایرانی علاوه بر آن، این استارت آپ به برگزاری تورهای خاص و تجربهگرا و عشایری نیز میپردازد. بدون شک هر تکنولوژی و فناوری جدید مزایا و معایب خاص خود را دارد. Digitalocean معتقد است که یکی از بهترین فضای ذخیره سازی ابری در جهان را به کاربران خود عرضه میکند. همچنین برای دسترسی به فایلها و دادهها نیاز است که کاربران هویت خود را در دو مرحله تایید کنند. ارزش پیشنهادی محصول در این مرحله بررسی می شود و گفت و گو با مشتریان احتمالی اولیه آغاز می شود. در واقع شتاب دهنده ها در قبال سرمایه گذاری روی ایده های نو و کاربردی استارت آپ ها درصدی از مالکیت آن ها را می گیرند. این نوشتار در تلاش است تا با در نظر گرفتن لوازم و اقتضائات عصر دیجیتال، به ارائه رهنمون های ایجابی برای توسعه محتوای بومی، در جورچین شبکه چگونه می توان با حملات سایبری به سازمان ها و سرقت اطلاعات مقابله کرد؟ ملی اطلاعات بپردازد. استفاده از SSO بومی، هزینه ها و زمان مرتبط با مدیریت هویت کاربران را به طرز قابل توجهی کاهش می دهد. پرداختن ما به نانوفناوری با هدف تشویق کارآفرینان به کاربرد و تجاری سازی این فناوری است تا همچنان که در تولید علم نانو در ردیف برترین ها قرار داریم، در بازار فناوری و محصولات نانو هم سهم قابل توجهی داشته باشیم.

استارت آپ بومی

 &;᠎.

فضای ابری ایرانی شرکت های دانش محور برخلاف شرکت ها و کسب و کارهای تجاری هیچ گونه مال و املاکی مانند زمین، تجهیزات، ماشین آلات و … در سراسر جهان استارت آپ های گردشگری بسیاری با ایده های نو و منحصربهفرد در حوزه سفر و گردشگری مشغول به فعالیتند. علاوه بر رزرو تور، پلتفرم کوچی نو امکان رزرو هتل و پروازهای داخلی را نیز برای مسافران فراهم میکند. این اپلیکیشن برای مسافران نیز بهعنوان یک راهنمای تور عمل میکند و در هر زمانی اطلاعات مناسبی به مسافران ارائه میدهد. این استارت آپ بهصورت محدود و تخصصی در برگزاری تورهای تجربهگرا نیز فعال است. در آینده نیز استارت آپ های گردشگری بیشتری در «رسانه قطبنما» معرفی خواهد شد. لیست گزینه های شما برای این مدل از برنامه نویسی موبایل هر روز در حال بزرگتر شدن است. به عنوان برخی از این اپلیکیشنهای گسترش یافته هیبریدی میتوان به اپلیکیشنهای وب پیشرونده و اپلیکیشنهای تحت وب موبایل اشاره کرد.