پلیس مردی را که ژاکلین آوانت را کشت، دستگیر کرد، انگیزه تیراندازی هنوز مشخص نیست


به گزارش آسوشیتدپرس، پلیس روز پنجشنبه اعلام کرد که مردی از لس آنجلس مظنون به تیراندازی و کشتن انسان نیکوکار برجسته ژاکلین آوانت دستگیر شده است، هرچند انگیزه آن ناشناخته است.

آریل مایور، 29 ساله، از لس آنجلس، روز چهارشنبه دستگیر شد و گفته می‌شود که قبل از انتقال به زندان، تحت درمان برای زخمی شدن ناگهانی گلوله قرار دارد.

پلیس بورلی هیلز به گزارشی مبنی بر تیراندازی در خانه آوانت در حدود ساعت 2:30 بامداد چهارشنبه پاسخ داد که آوانت 81 ساله را با شلیک گلوله پیدا کرد. آسوشیتدپرس گزارش داد که آوانت به یک بیمارستان محلی منتقل شد و بعداً در آنجا درگذشت.

به گفته مارک استنبروک، رئیس پلیس بورلی هیلز، حدود یک ساعت پس از اولین تیراندازی، پلیس لس آنجلس به گزارشی مبنی بر تلاش برای سرقت در حدود هفت مایلی اقامتگاه آوانت پاسخ داد که در آن عامل مظنون به طور تصادفی به پای خود شلیک کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس، پلیس مینور را با یک تفنگ AR-15 که گمان می‌رود اسلحه مورد استفاده برای شلیک به آوانت بود، همراه با فیلم‌های نظارتی که به گفته آنها نشان می‌دهد ماشین مینور پس از زمان تیراندازی بورلی هیلز را ترک می‌کند، پیدا کرد.

طبق گزارشات، مینور پس از گذراندن دوران محکومیت خود به دلیل سرقت درجه دوم در ماه سپتامبر از زندان کالیفرنیا با آزادی مشروط آزاد شد و همچنین محکومیت های قبلی برای حمله و سرقت بزرگ داشت. لس آنجلس تایمز.

به گزارش آسوشیتدپرس، پلیس گفت در حال حاضر مشخص نیست که مینور عمداً خانه آوانت را هدف قرار داده است یا تصادفی تصادفی بوده است، و گفت که شواهد در حال حاضر نشان می دهد که مینور تنها مظنون است.

آوانت یک بشردوست در منطقه لس آنجلس با ارتباط با رئیس جمهور سابق بیل کلینتون بود و در چندین سازمان خیریه لس آنجلس سمت های رهبری داشت.

همسر او، کلارنس آوانت، 90 ساله، یک کارگردان موسیقی برنده جایزه گرمی است که اوایل امسال به تالار مشاهیر راک اند رول لقب گرفته است.

برای گزارش های بیشتر از آسوشیتدپرس، به زیر مراجعه کنید.

ژاکلین کلارنس آوانت، تیراندازی، مظنون، دزدی
ژاکلین آوانت بامداد چهارشنبه در بورلی هیلز کالیفرنیا به ضرب گلوله کشته شد. پلیس روز پنجشنبه از دستگیری فردی خبر داد که به گفته آنها مسئول تیراندازی بود که در جریان تلاش مشکوک به سرقت از خانه رخ داد. در بالا، ژاکلین آوانت، سمت چپ، و کلارنس آوانت در یازدهمین جوایز سالانه AAFCA در لس آنجلس در 22 ژانویه 2020 ظاهر می شوند.
مارک فون هولدن/اینویژن از طریق AP

بلافاصله مشخص نشد که مینور وکیل دارد یا خیر.

کلارنس آوانت و یک نگهبان در خانه شان در جریان تیراندازی آسیبی ندیدند.

به گفته بلیک چاو، معاون رئیس LAPD، در یک نقطه آن شب، یک “فرمانده هوشمند نظارتی” در بخش هالیوود لس آنجلس “دو و دو را کنار هم گذاشت” و با کارآگاهان بورلی هیلز تماس گرفت.

ژاکلین آوانت یک نیکوکار محلی قدیمی بوده است که سازمان هایی را رهبری کرده است که به محله های کم درآمد از جمله واتس و لس آنجلس جنوبی کمک کرده اند و یکی از اعضای هیئت مدیره مرکز دانشجویان بین المللی در دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس بوده است.

کلارنس آوانت همچنین یک مروج و کارگردان کنسرت بود که به هنرمندانی از جمله بیل ویترز، لیتل ویلی جان، لس آنجلس رد، بیبی فیس، جیمی جم و تری لوئیس راهنمایی و کمک کرد.

نیکول آوانت، دختر آوانتز، تهیه کننده فیلم و سفیر سابق ایالات متحده در باهاما، با تد سارانوس، مدیر عامل و مدیر ارشد محتوای نتفلیکس ازدواج کرده است.

ابراز قدردانی از ژاکلین آوانت از سراسر کشور سرازیر شد. بیل کلینتون، رئیس جمهور سابق، اروین «مجیک» جانسون، نماد بسکتبال، کارن باس نماینده دموکرات کالیفرنیا و ستاره موسیقی کوئینسی جونز از او به یادگار ماند.

جونز در اینستاگرام خود گفت: “وزن قلب امروز من شبیه هر چیز دیگری است که در زندگی ام تجربه کرده ام.” “او پاکترین روح به تمام معنا بود، و او صخره جبل الطارق برای کلارنس و فرزندانشان، دوستانش و جامعه اش بود. ما همه، هر یک از ما، افراد بهتری هستیم زیرا جکی در زندگی ما بوده است. “

تایلر پری، بازیگر و کارگردان در توییتی نوشت: «دلش برای کلارنس، نیکول و کل خانواده آوانت می‌سوزد.»

ژاکلین کلارنس آوانت، تیراندازی، مظنون، دزدی
نوار زرد پلیس در تاریخ 1 دسامبر 2021، دسترسی به ساختمان 1100 را در محل مایتور، جایی که خانه بالای تپه ژاکلین آوانت در بورلی هیلز، کالیفرنیا قرار دارد، مسدود می‌کند. پس از تیراندازی مرگبار به آوانت، پلیس در 2 دسامبر دستگیری ایچک را اعلام کرد.
والری مک کان/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ