هنری هانتر میهن پرست می گوید که مسابقه تماشای تولد اولین فرزندش را از دست خواهد داد – CBS Boston


فاکسبورو (سی‌بی‌اس) – هانتر هنری و همسرش پارکر در ماه دسامبر به اولین فرزند خود خواهند آمد. هنری هیچ موقعیت خاصی را از دست نخواهد داد، حتی یک بازی Patriots.

در حالی که پاتریوتز برای رویارویی آتی دوشنبه شب در برابر بیلز در بوفالو آماده می شود، یک نیوانگلندی محکم در مورد معضل خود صحبت کرد. موعد تولد نوزاد تا پایان ماه نیست. اما همه ما می دانیم که نوزادان هر زمان که بخواهند می آیند.

بیشتر بخوانید: جیمی کالینز بازگشته است اما پاتریوتز کایل داگر را در جلسه تمرینی چهارشنبه غایب است.

هنری امیدوار است این رویداد تغییر دهنده زندگی در هر روزی غیر از روز مسابقه اتفاق بیفتد. اما اگر اینطور باشد هنری بازی را از دست خواهد داد تا اولین فرزندش به دنیا بیاید.

گفت و گوی سختی بود. این اولین بار است که مرد اگر قرار بود بازی باشد یا اولین فرزندم به دنیا بیاید هنری روز چهارشنبه گفت: می‌خواهم فرزندم را پیدا کنم. ما تمام تلاش خود را برای جلوگیری از آن انجام خواهیم داد.»

هنری و خانواده اش برای هر موردی یک برنامه پشتیبان دارند.

بیشتر بخوانید: درخواست مک جونز برای علامت تجاری مانند تام برادی

“بزرگترین مشکل زمانی است که بازی شروع می شود. و اگر در طول بازی سخت کار کنید او توضیح می‌دهد که مشکل همین است، اما ما آماده‌ایم و برنامه‌های پشتیبان زیادی آماده کرده‌ایم.

ما در این زمان از سال خانواده های زیادی داریم. به خصوص در تعطیلات، خیلی خوب است.» او ادامه داد: «داشتن خانواده ای برای حمایت از او. به خصوص با دو بازی بعدی که در حال حرکت هستند. ما یک خانواده در نزدیکی خواهیم داشت. تا مطمئن شوم حالش خوب است.»

در اصل هنری کوچولو به زودی پس از بازی دوشنبه شب بزرگ خواهد شد. با ورود وطن پرستان به هفته قبل از خداحافظی آنها قبل از بازی بعدی 12 روز استراحت خواهند داشت. که در ایندیاناپولیس مقابل کلت ها در 18 دسامبر برگزار می شود.

هنری با لبخند گفت: «اما ممکن است آنقدرها هم کامل نباشد.

اخبار بیشتر: به‌روزرسانی رتبه‌بندی پاتریوتز: آیا تیم بیل بلیچیک بهترین در AFC است؟

به نظر می رسد که هنری برای فرزندپروری خوب آماده است.