انواع تیپ های ماشین فیدلیتی

در خصوص مصرف سوخت هم باید گفت هایما توربو با مصرف ترکیبی حدود 9.6 لیتر در هر صد کیلومتر خودرو نسبتاً پرمصرفی به حساب میآید هرچند در نسخه جدید (پلاس) میزان مصرف سوخت ترکیبی در حدود 1 لیتر در هر صد کیلومتر کاهش یافته و اوضاع بهتر از قبل شده است. ضمن آنکه شاهین در نسخههای جدید به سیستم کنترل کشش و پایداری مجهز شده که در جادههای لغزنده یا هنگام دور زدنهای سریع میتواند بسیار کمککننده باشد و جلوی انحراف ماشین را بگیرد؛ اما چنین امکانی در دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی وجود ندارد. روغن اتومبیل به نابود کردن ناخالصی ها کمک مینماید. یک موتور که دارای هشت سیلندر است چیزی حدود ۵.۵ تا ۷.۵ لیتر روغن مصرف مینماید. روغن انجین یا روغن موتور به عنوان پرکننده شکاف عمل مینماید. اکثر روغن های موتور از مواد شوینده به عنوان مواد افزودنی درست شدهاند که تمام ناخالصی ها و دیگر رسوبات را از روغن حذف مینماید تا به تمیز کردن قطعات در حال کار کمک خرید و فروش حواله خودرو جانبازان – آکادمی مالی مسعود نمایند. بنابراین امکان خواهد داشت باعث مصرف سوخت ضعیف و یا زنگ زدگی و خوردگی و همچنین لجن روغن و گرمای بیش از اندازه و خرابی و دیگر آسیب های جدی موتور گردد.  ​​.


خودرو دیگنیتی البته تأخیر توربو در شاهین محسوس بوده و در آغاز حرکت شتاب کندتری نسبت به تارا خواهد داشت درحالیکه سروصدای پیشرانه خصوصاً در دورهای بالا بسیار بیشتر از رقیب وارد کابین میشود که آزاردهنده خواهد بود. اشکال هندسی و خطوط شکسته بهکاررفته در چهره تارا تناسب چندانی با فرم ملایم نمای جانبی ندارد. شتاب تارا بیشتر است، ولی هر دو خودرو میتوانند حداکثر با سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت حرکت کنند. استفاده از سیستم نورپردازی محیطی مخفی در زیر تریم چوبی داشبرد و رودریها و کنسول میانی کشیده جلو و عقب در کنار انتقال تقریبا تمامی مجموعه کلیدهای کنترلی به سیستم مولتی مدیا از طریق اهرم گردشی قرار گرفته بر کنسول میانی، در عین سادگی جلوه بسیار آینده نگرایانهای به نمای داخلی کلاس اس میدهد. حجم و مقدار ضروری روغن لازم برای موتور هر خودرو بر طبق فاکتورهای ویژه و خاصی محاسبه میگردد. افزودنی های روغن ترکیبات شیمیایی میباشند که در مدت تولید یا از راه مکملهای روغن پایه به روغن پایه اضافه میگردد. این به کم شدن اکسیداسیون روغن کمک مینماید و عملکرد خیلی بهتر و طول عمر موتور اتومبیل را تضمین مینماید. پیستون و سیلندر فضایی دارد که چندان هموار نمیباشد روغن ماشین بعنوان پرکننده شکاف عمل مینماید و به بهبود بخشیدن راندمان و عملکرد درست موتور کمک مینماید.


نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. روغن اتومبیل دارای خاصیت خنک کننده میباشد که میتواند موتور و قطعات در حال کار آن را خنک نگه دارد و از هدر رفتن انرژی و خراب گشتن موتور اتومبیل جلوگیری نماید. مثلا آن را در مقابل خوردگی محافظت مینماید، موجب میشود که آلاینده ها را حذف کند، موجب میشود که از تجمع لجن جلوگیری کند و به خنک کردن موتور نیز کمک مینماید. روغن ماشین یک لایه محافظ روی بخشهای در حال کار موتور را درست میکند که به اطمینان از عدم تماس قطعات فلزی به یکدیگر کمک مینماید. از آنجایی که روغن اتومبیل قادر نیست تمام این کارها را به تنهایی انجام دهد، افزودنیهای روغن موجب بهتر شدن عملکرد روغن میشود. وقتی این سیال کثیف شود، کارایی خود را از دست داده و باعث از کار افتادن ترمزهای شما میشود. گریدهای روغن موجب میشود که عملکرد روغن انجین در دمای کارکرد (چیزی حدود ۲۱۲ درجه فارنهایت در موتور اتومبیل شما ) را بهتر کند.


ی شما بستگی به نوع رانندگی و مراقبت شما دارد.

گریدهای روغن موتور چیست؟ روغن موتور به کم شدن اصطکاک کمک مینماید. روغن ماشین از بازدارنده های زنگ زدگی و خوردگی درست شده است که در مقابل سایش و پارگی منظم محافظت مینماید. ۱. رانندگی با ماشین دستی راحتتر است یا خودکار؟ امکان دارد که با اصطلاحاتی مثل روغن ۳۰ یا ۱۰W-30 آشنا شده باشید. حتما مراقب باشید وزن خودرویی که یدک می کشید بیش از اندازه و تحمل خودروی شما نباشد، گیربکس خودروی دنده اتوماتیک فوق العاده حساس است، و در چنین شرایطی آسیب جدیی می بیند، طول عمر گیربکس خودروی شما بستگی به نوع رانندگی و مراقبت شما دارد. برای مثال، افزودنیهای روغن موتور امکان دارد به جهت کمک کردن به تمیز کردن موتور دیزلی کثیف یا به جهت بهبود بخشیدن آببندی و جلوگیری از نشتی در موتور قدیمیتر مورد استفاده قرار گیرد. پژمان پارت یکی از فروشگاه های اینترنتی لوازم یدکی خودرو است که انواع روغن موتور بسیار باکیفیت را از برندهای معتبر می توانید به صورت آنلاین از آن خریداری کنید.