پنج وظیفه اصلی مدیریت چیست؟

متأسفانه تلگرام پریمیوم برای شمارههای ایرانی فعال نیست، اما با یکسری روشها میتوان محدودیت را دور زد. اینستاگرام از همان اول یک اپلیکیشن بسیار موفق بود که در عرض تنها دو ماه از زمان انتشار به رکورد یک میلیون کاربر فعال رسید. در ازای تمام استوریهایی که منتشر میکنید، از یک هشتگ و یک لوکیشن هم بهره ببرید. شما هم میتوانید عکسهای تکی را به اشتراک بگذارید یا چندین عکس را به شکل یک آلبوم یا به قول اینستاگرام برای دیدن توسط دیگران در پروفایل خود قرار دهید. شما با ساخت حساب کاربری در اینستاگرام، میتوانید علاوهبر به اشتراکگذاشتن تصاویر یا ویدیوهای مد نظر خود، حسابهای کاربری دیگران را نیز دنبال کنید. حال یک کد موقت به صورت پیامک بر روی گوشی هوشمند شما ارسال خواهد شد که می توانید آن را در قسمت مشخص شده وارد کنید تا به صورت اتوماتیک به تلگرام وارد شوید. کاربران با ورود به این سایت می توانند به راحتی و بدون نیاز به نصب برنامه ای، وارد اکانت خود شده و از امکانات آن استفاده نمایند. الگوهای موجود در این داده ها می توانند به عنوان ورودی برای تصمیم گیری بهتر برای استخدام داوطلبین جدید استفاده شوند. امکان انتشار ویدیوها در قالب نیز فراهم است که در این حالت ویدیوهایی کوتاه به شکل تمام صفحه نمایش داده میشود.

پلتفرم های بومی

این سبک مدیریت همانطور که از نامش پیداست، افراد را در فرایند تصمیمگیری دخیل میکند. اکنون به لطف شبکههای اجتماعی بهطور روزانه از احساسات، حال و احوال و اتفاقات زندگی اطرافیان خبر داریم و مهم نیست که چند کیلومتر فاصله وجود دارد، چرا که به لطف شبکههای اجتماعی همچون اینستاگرام این فاصلهها دیگر معنایی ندارد. در این صفحه با غیرفعال کردن گزینهی میتوانید تب تماسها را از صفحهی اصلی حذف کنید. اگر به دنبال اضافه کردن فردی هستید که در فهرست مخاطبان شما حضور ندارد، باید از «لینک دعوت» استفاده کنید. بهکارگیری کامل منابع موجود، یکی از ضروریات هر سازمانی است. یکی دیگر از قابلیتهای جذاب اینستاگرام، امکان ایجاد پخش زنده یا همان لایو است. یکی از ضروریترین ابزارهای مدیریت تولید، نرمافزار ترسیم نقشه راه است. علاوه بر این، دریافت بازخورد مشتریان قبلی و بررسی دلیل عدم استفاده آنها از محصول نیز اطلاعات بسیار مفیدی را در اختیار مدیر تولید قرار میدهد. بازدید از پروفایل کاربرانی که پست شما را لایک کرده و زیر آن کامنت گذاشتهاند و جبران لطف آنها. راهاندازی یک مسابقه و درخواست از فالوئرها که پستی اورجینال و مرتبط با برند یا کمپین تبلیغاتی شما منتشر کنند. امکان قرار دادن نظر یا همان کامنت نیز فراهم است و به این ترتیب میتوانید نظر خود را در مورد پستها بیان کنید یا با پاسخ دادن () به استوریها، به آنها واکنش نشان دهید.

شما میتوانید اقدام به انتشار پست مشترک با یک حساب کاربری دیگر نیز کنید و از سوی دیگر، اگر دوست دارید میتوانید حسابهای کاربری دیگر را در پستها یا استوریهای خود منشن () کنید. از سوی دیگر، اکثر قریب به اتفاق سلبریتیها نیز از اینستاگرام استفاده میکنند و به این ترتیب، شما میتوانید ورزشکاران، خوانندگان یا بازیگران مورد علاقه خود را نیز در این شبکه اجتماعی بزرگ دنبال کنید و از پستها و استوریهای آنها لذت ببرید. در مرحله بعدی، می بایست که کشور خود را ایران انتخاب کنید و سپس، شماره تلفن همراه خود را در کادر مربوطه وارد نمایید. اگر عوامل مخرب به یک شبکه دسترسی پیدا کنند، میتوانند با نظارت بر ترافیک و نقشهبرداری از زیرساخت، اقدام به حمله کرده یا بدافزار وارد کنند. مدیر اجرایی بهطور مشخص برای اشاره به پُست مدیر عامل یا رئیس سازمانهای ناسودبر مستقر در آمریکای شمالی و بهطور گسترده در ایالات متحده آمریکا بکار گرفته میشود. مدیر باید بتواند برای هر عنوان شغلی، فرد مناسب و درست را سایت هیراد به کار گیرد. بسیاری از فروشگاهها نیز در اینستاگرام فعالیت دارند و در واقع، اینستاگرام تبدیل به فضایی جالب برای تبلیغ محصولات فروشگاهها شده است. .

بلکه، ترکیبی از روشهای مختلف، این اطمینان را ایجاد خواهند کرد که شبکه تا حد امکان ایمن باشد و امکان رسیدن به نیازهای خاص سازمان فراهم میشوند. البته، قبل از اقدام به خرید، از معتبر بودن آن فروشنده یا فروشگاه اطمینان حاصل کنید. اگر یک فرد ناشناس به شما پیامهای مزاحمتآمیز میدهد یا اگر به گروه یا کانالی برخوردید که دارای موضوع و فعالیتی مشکلدار بودند، میتوانید بهجای بلاک کردن، آنها را ریپورت کنید که تلگرام در صورت لزوم بهطور کامل آن حساب یا کانال را حذف کند. مثلا میتوانید با دنبال کردن حساب کاربری دوستان دوران مدرسه خود یا خویشاوندانی که در شهرهای دیگر زندگی میکنند، عکسها و ویدیوهای آنها را ببینید. امکان پست کردن عکسها و ویدیوها نیز میسر است. لایک کردن کامنتهایی که فالوئرها زیر پست شما گذاشتهاند. پاسخ دادن به کامنتهایی که فالوئرها زیر پست شما گذاشتهاند. هنگامی که تصمیم به استفاده از قابلیت میگیرید، زمانی ویدیوی خود را مخابره کنید که فالوئرها بیشترین میزان فعالیت را در این شبکه اجتماعی دارند. گزینهی به شما امکان میدهد افرادی را که در نزدیکیتان هستند پیدا کنید. توسط نرم افزار قادر به ایجاد گروه هایی با بیش از 200 نفر از لیست تماس خود می باشید و می توانیئد پیام خودتان را به بیش از 100 نفر از گروه همزمان ارسال کنید.