شورای شهر لس آنجلس قرارداد بازی برای المپیک 2028 – CBS لس آنجلس را تایید کرد


لس آنجلس (CBSLA) – شورای شهر لس آنجلس روز جمعه توافقنامه بازی را با کمیته برنامه ریزی لس آنجلس برای المپیک و پارالمپیک 2028 تصویب کرد – که چارچوبی را برای تعدادی از جزئیات، از جمله بیمه برای بلایا و از دست دادن بلیط ها و مسئولیت مالی شهر در صورت بروز حوادث ارائه می دهد. یک کسری

شورا به اتفاق آرا در سال 2017 موافقت کرد که پیشنهاد لس آنجلس برای المپیک 2022 را بپذیرد. توافقنامه بازی به عنوان یک نقشه راه برای بازی ها عمل می کند زیرا شهر برای میزبانی رویدادی به ارزش 6.9 میلیارد دلار آماده می شود.

بیشتر بخوانید: ChiPs For Kids Toy Drive در سال 2021 آغاز می شود

بر اساس توافق – که 11-2 شکست خورد – هزینه بازی ها توسط کمیته برنامه ریزی لس آنجلس یا LA28 پرداخت می شود. در صورت کسری، شهر با 270 میلیون دلار بدهی اول باقی خواهد ماند، در حالی که دولت 270 میلیون دلار بعدی را بر عهده خواهد گرفت. پس از بخش دولتی هزینه، شهر برای تمام هزینه های اضافی در خط است.

مت سابو، شهردار، و شارون تسو، وکیل ارشد، قبل از رأی گیری روز جمعه، به اعضای شورا در مورد توافق نامه توضیح دادند و گفتند که در حالی که حذف همه خطرات غیرممکن است، شهر تمام تلاش خود را برای کاهش خطرات انجام داده است.

تسو گفت: در پایان روز، ما در تلاش هستیم تا از هرگونه کمبود بودجه جلوگیری کنیم.

مایک بونین، مشاور و نیتیا رامان، کارمند خانه، که هر دو نگران مسئولیت مالی شهر در صورت کسری بودجه بودند، به موافقتنامه رای منفی دادند.

بونین گفت: «آنچه امروز درباره آن صحبت می کنیم این است که آیا در مورد جزئیات این توافقنامه موافق هستیم یا خیر… این به این نیست که ما موافق یا مخالف المپیک هستیم». پیشنهاد شهر برای المپیک 2017.

“من نگران چیزهایی هستم که نمی توانیم تصور کنیم. چند سال پیش، ما نمی توانستیم COVID را تصور کنیم. زمانی بود که نمی‌توانستیم پرواز هواپیماها به ساختمان‌ها و تروریست‌ها را تصور کنیم.»

توافقنامه بازی بیان می‌کند که LA28 برای محافظت در برابر بلایای طبیعی، بیماری‌های عفونی، تروریسم، ناآرامی‌های داخلی، حملات سایبری، لغو رویدادها و حفاظت از کاهش فروش بلیط و سایر ضررهای در محل در صورت کاهش جذابیت رویدادها، باید بیمه داشته باشد.

سابو خاطرنشان کرد که احتمال کمبود بودجه این شهر کمتر است زیرا در حال حاضر یک زمین ورزشی و سایر زیرساخت‌ها برای میزبانی بازی‌ها وجود دارد، به این معنی که هزینه‌های ساخت و ساز غیرمنتظره کمتری نسبت به شهرهای میزبان قبلی خواهد داشت.

در حالی که برخی از آنجلینوها نگران هستند که در صورت خرج بیش از حد LA28 هزینه المپیک به مالیات دهندگان منتقل شود، NOlympics LA همچنین ادعا می کند که المپیک 2028 خروج و نظامی شدن پلیس لس آنجلس را همزمان با بسیاری از آنجلیوها و آنها تسریع خواهد کرد. مقامات به دنبال راه هایی برای کاهش اجرای قانون و بررسی امنیت عمومی هستند.

بیشتر بخوانید: سایت جدید تست کووید در LAX به دلیل نگرانی در مورد انواع Omicron افتتاح شد

فعالان به جلسه شورای منطقه در ژوئن 2020 اشاره کرده اند که در آن رئیس LAPD گفت که لیگ برای آماده شدن برای المپیک به 30 درصد گسترش نیاز دارد.

NOlympics LA همچنین به نگرانی‌هایی اشاره می‌کند که این بازی‌ها اصالت‌گرایی را تسریع می‌کند، بی خانمانی را جرم انگاری می‌کند و فضاهای عمومی را خصوصی می‌کند.

مشاور پل کرکوریان، رئیس کمیته بودجه و مالی شهر، قبل از رأی گیری در مورد مزایای بالقوه میزبانی موفقیت آمیز المپیک لس آنجلس، از جمله:

– ایجاد شغل که سال ها قبل از بازی هایی که شهر به ساخت و ساز و سایر آماده سازی ها می رود آغاز می شود.

– برنامه 160 میلیون دلاری ورزش جوانان که در سال جاری راه اندازی شد، با بودجه LA28 برای ارائه آموزش، راهنمایی و آموزش یارانه ای برای جوانان در مراکز تفریحی و پارک ها.

– فرصت های تجاری لس آنجلس؛

– هزاران نفر از مردمی که برای بازی ها به لس آنجلس سفر می کنند و برای مشاغل محلی پول خرج می کنند.

– و افزایش گردشگری پس از بازی ها.

توافقنامه بازی که روز جمعه به تصویب رسید همچنین گفت که LA28 طرحی را برای اطمینان از دسترسی شرکت‌های کوچک، محلی و نمایندگی‌های فرعی ایجاد و اجرا خواهد کرد و می‌توانند در فرصت‌های قراردادی در المپیک شرکت کنند.

با این حال، سابو گفت که اگرچه در توافقنامه گفته شده که این برنامه توسعه خواهد یافت، اما جزئیات بیشتری ارائه نخواهد کرد.

اخبار بیشتر: صندوق یادبود ژاکلین آوانت برای مرکز کودکان MLK جدید واتس

توافقنامه بازی همچنین بیان کرد که LA28 با شهر همکاری خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که نیروی کار به طور کامل تنوع لس آنجلس را نمایندگی می کند، و کمیته راه حل هایی برای دسترسی و مقرون به صرفه کردن بلیط های بازی برای ساکنان شهر به شیوه ای منصفانه ایجاد خواهد کرد.