هاست دایرکت ادمین چیست و چه کاربردی دارد؟

سرور مجازی که به صورت دستی پیکربندی شده است (در بالا توضیح داده شد)، ممکن است زیاد پایدار نباشد. ولی در نظر داشته باشید که بر اساس پلنهای ارائه شده توسط شرکتهای هاستینگ مختلف، ممکن است تعداد سابدامینها دارای محدودیت باشد. حال در ادامه بر اساس همین استانداردها به بررسی ابزار مدیریت کاربر سی پنل پرداخته و بررسی خواهیم کرد که برای هر یک از موارد بالا باید چگونه از سی پنل مثل حرفهای ها استفاده کنیم. در ادامه به بررسی هر کدام از این موارد خواهیم پرداخت. : با فعال کردن این گزینه میتوانید دسترسی به اکانت را در اختیار کاربر قرار دهید. فرض کنید میخواهید با شخصی کار کنید تا به شما در مدیریت وبسایتهایتان کمک کند، یا یک شریک تجاری قابل اعتماد دارید که نیاز به دسترسی به تنظیمات میزبانی دارد. پشتیبانی زبان یک ویژگی مهم برای کاربران غیر انگلیسی زبان است که اکنون میتوانند از مدیریت میزبانی وب بدون دردسر لذت ببرند. شما با استفاده از بخش مدیریت کاربران در میتوانید اقدام به ایجاد حساب کاربری فرعی کرده و برای هر کدام دسترسی جداگانه ایجاد کنید. امیدواریم این مقاله در رابطه با وب ایمیل سی پنل آموزنده بوده و عملکرد آن را به شما آموزش داده باشد.

در این مقاله آموزشی قصد دارم تا شما را با نحوه نصب وردپرس روی دایرکت ادمین آشنا کنم تا با استفاده از این آموزش به صورت تصویری و گام به گام اقدام به نصب وردپرس در هاست دایرکت ادمین کنید. در این صورت مشابه تصویر زیر فرمی به شما نمایش داده خواهد شد که میتوانید اطلاعات کاربر را همراه با مقدار و سطح دسترسی که در نظر دارید به وی اعطا کنید پر کنید. برای شروع، “” را مطابق تصویر زیر اضافه کنید. برای این منظور پس از اینکه وارد بخش در هاست سی پنل شدید، کافی است مطابق تصویر زیر روی دکمه کلیک کنید. مطابق با تصویر زیر در کادر مربوط به هر کاربر، پیوندی به نام قرار داده شده است. همانطور که در تصویر بالا میبینید در این نمونه یک کاربر داریم که دسترسی اکانت با محدودیت ۵۰۰ مگابایت به وی داده شده است که یک پوشه نیز از دامنه برای وی در نظر گرفته شده است.

کنترل پنل دایرکت ادمین چیست؟ و چه ویژگیهایی دارد؟ - وبلاگ برتینا زمانی که شما یک دامنه جدید را به صورت ادان دامین روی هاست خود بالا می آورید، در واقع تمامی ویژگی هایی که دامنه اصلی شما دارد را برای آن نیز به وجود می تفاوت هاست و دامنه ( فرق هاست و دامنه چیست ؟) | سرورکلیک آورید. برای حفظ وب سایت وردپرس خود و در دسترس قرار دادن آن برای عموم، میزبانی وب اولیه کافی است. اگر شما هم به فکر راهاندازی کسبوکار خود هستید و یا میخواهید طرحهای میزبانی وب را با رویکردی منحصربهفرد تجربه کنید، توصیه میشود از طریق صفحه خدمات میزبانی وب طرحهای میزبانی وب شرکت هاست ایران را ببینید. سون هاست در حال حاضر طیف گستردهای از خدمات میزبانی وب همانند؛ هاست وردپرس، هاست لینوکس، هاست دانلود، سرور مجازی و اختصاصی و هاست رایگان دانشجویی را ارائه میکند. در غیر این صورت، دامنه توسط ثبت کننده مسدود خواهد شد. : مشخص کننده نقش کاربری مدیر سایت یا مدیر هاست. تفاوتی که این گزینه با دارد در این است که میتوانید مشخص کنید کاربر چه سطح دسترسی برای فایلها داشته باشد.

تغییر دامنه اصلی هاست در دایرکت ادمین - learn - هاست نگار با این ویژگی شما میتوانید کاربر جدیدی را در هر یک از بخشهای سهگانه ایمیل، اکانت FTP و وب دیسک به هاست خود اضافه کرده و دسترسی دلخواهی به وی بدهید. برای این منظور کافی است مطابق آموزش ورود به هاست سی پنل وارد هاست خود شده و سپس طبق تصویر زیر از بخش Preferences روی گزینه User Manager کلیک کنید. بعد از کلیک روی دکمه بکاپ وارد صفحه زیر میشوید. در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت آموزش. در پایان روی دکمه بزنید تا فرایند به صورت کامل انجام شود. ما در تیم نت افراز، همچون همیشه برای راحتی بیشتر همراهانمان اقداماتی را در سطح سرور در نظر گرفتهایم، که کمک میکند بتوانید بدون هیچ مشکلی رکورد سایت خود را تنظیم نمایید. بنابراین آن شخص برای انجام کارهای مدنظر، به پروفایل کاربری مختص به خود در سیپنل نیاز دارد. برای این کار پس از وارد شدن به پنل هاست خود ، که در اینجا منظور همان دایرکت ادمین است ، از بخش در قسمت مدیریت دامنه ، بر روی گزینه ی کلیک کنید. ​&;​​​.